Citati o sadržajnom marketingu

2. 2. 2017.

Suštinu sadržajnog marketinga smo pokušali da prikažemo u više članaka, ali ćemo ovaj put da se oslonimo na misli svetski poznatih stručnjaka, kako bi još bolje predstavili sadržajni marketing. Sakupili smo nekoliko citata, koji omogućuju da pojam sadržajnog marketinga posmatramo iz drugog ugla.

Citati o sadržajnom marketingu„Sadržaj je kralj.“ – Bill Gates

„Da, sadržaj je kralj, ali je izvrsnost njegova kraljica.“ – Onyi Anyado

„Na svaki odnos kupca i marke moramo gledati kao na najvažniji susret naših života.“ – Dane Brookes

„Ako želimo da kreiramo sadržaj, koji će izazvati emocije i strast drugih, moramo prvo da se upoznamo sa svojim najdubljim mislima.“ – Ken Poirot

„Sadržaj koji kreiramo i delimo je deo našeg digitalnog identiteta. Sadržaj pomaže čitaocima da shvate ko smo, šta radimo, zašto to radimo i koje vrednosti podržavamo. Zbog ovoga je sadržaj prvobitni način kreiranja našeg online identiteta, građenja reputacije i osnivanja esencijalnog poverenja, bez kojeg ništa drugo ne bi imalo značaj.“ – David Amerland

„Sadržaj je razlog, ponašanje je efekat.“ – Satish Hoeblal

„Web sajt, koji je nevidljiv pretraživačima, vredi koliko i skup katalog, koji je upao iza ormana.“ – L. Tiny

„Ne reklamiranje biznisa je kao namigivanje devojci u mraku – Ti znaš šta radiš, ali niko drugi ne zna.“ – Stuart H. BrittContent marketing citati„Ono, što staviš ispred njih, treba da bude kratko, da ga pročitaju, jasno, da ga vrednuju, sa puno slika, da ga zapamte, ali pre svega tačno, da njegova svetlost vodi čitaoca.“ – Joseph Pulitzer

„Onaj, ko ne troši na reklame da bi uštedeo bi mogao isto tako i da zaustavi svoj sat, da dobije na vremenu!“ – Henry Ford

„Marketing je kreativan, samo ako omogućuje veći promet.“ – Jay Conrad Levinson

„Sadržaj je razlog, koji izaziva pretragu.“ – Lee Odden

„Sadržaj može da bude bilo šta, što dodaje vrednost životu čitaoca.“ – Avinash Kaushik

„Najbolji marketing ne izgleda kao marketing.“ – Tom Fishburne

„Tradicionalni marketing priča ljudima. Sadržajni marketing priča sa ljudima.“ – Doug Kessler

„U sadržajnom marketingu možemo pobediti samo ako čitalac kaže: Ovo je pisano baš za mene.“ – Jamie Turner

„Korisno x Prijatno x Inspirativno = Inovativan sadržaj” – Ann Handley